sobota, 12 listopada 2011

Lilou

Lilou to chyba najmodniejsze bransoletki sezonu. Bardzo mi się podobają, kocham je po prostu! ^^ Co pisze o nich autorka?


"Zakładając firmę zależało mi na tym, by tworzyć biżuterię modną, ale przede wszystkim niepowtarzalną. Moje marzenia spełniły się. A główną cechą biżuterii Lilou stała się personalizacja, polegająca na grawerowaniu na modelach.
Lilou to nie tylko biżuteria; to także swoisty nośnik pozytywnych emocji, wrażeń, wspomnień.
Małe dzieła sztuki Lilou są dla osób lubiących bawić się modą; tak dla kobiet jak i dla mężczyzn. A nawet dla dzieci. Dla ludzi, którzy w trendach stawiają przede wszystkim na niepowtarzalność; i dla tych, którzy poprzez noszenie biżuterii Lilou chcą dać wyraz przyjaźni, miłości, radości z macierzyństwa czy po prostu wyrazić siebie.
Lilou jest prezentem, który można zrobić samemu sobie lub podarować od serca innej, ważnej osobie. Może być talizmanem, może przypominać o ważnym wydarzeniu albo być po prostu ozdobą. "

Niestety, są one dośc drogie. Sznureczek (czy jak to się tam zwie :P) + jedna zawieszka to koszt ok. 110 zł. Dlatego ja mam jedną z bazarku :P Ale kupując tą oryginalną, można nieodpłatnie poprosic o wygrawerowanie np. swojego imienia, wybrac kolor sznurka oraz kształt zawieszki. 

5 komentarzy:

  1. hej , widze że dopiero zaczynasz , a więc powodzenia .;) , masz fajny styl pisania .;) , obserwujemy .?;p

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne, kupiłam taką mamie na święta jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są <33. chciałabym mieć taką bransoletkę, ale droga jest ... może gdzieś trafię na tańszą ;P. ;). heh :P
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. jej kocham te bransoletki ,ja mam jedną 'a la lilou tylko nie z wygrawerowaną blaszką tylko baletnicę mam przywiązaną. Ja też tak mam jak nie jej dłuższy czas nadrabiam to. Dziękuję, twój jest bardzo ciekawy.... obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń